Najčastejšie otázky

Aké sú najčastejšie otázky zákazníkov, ktoré sa týkajú nakupovania na e-shope spoločnosti OEM Automatic, s. r. o.?

Ak ste odpovede na vaše otázky nenašli, kontaktujte našu zákaznícku podporu.

 

 

Zákazníkom spoločnosti OEM Automatic sa môže stať iba spoločnosť. Súkromné osoby odkazujeme na veľkoobchody a maloobchody. Pre viac informácií sa prosím obráťte na našich obchodných zástupcov.

Čítať viac

Veľkú časť nášho sortimentu možno objednať na e-shope a to kedykoľvek počas dňa. Všetci naši zákazníci majú možnosť nakupovať online. Aby ste mohli nakupovať online, je potrebné byť zákazníkom spoločnosti OEM Automatic, s. r. o. a zaregistrovať sa ako zákazník e-shopu. Pre registráciu do e-shopu vyplňte tento formulár.
Čítať viac

E-shop je len pre našich existujúcich zákazníkov, ktorí sú registrovaní v našom systéme. Chcete sa stať našim zákazníkom a užívateľom e-shopu, obráťte sa na niektorého z našich obchodných zástupcov v jednotlivých regiónoch (viz. Sekcia kontakty).

Čítať viac

Každý náš zákazník, ktorému bolo pridelené zákaznícke číslo (päťmiestne číslo, ktoré je uvedené na faktúre alebo dodacom liste), môže mať viac užívateľov, tzv. Podúčtov. Títo užívatelia sa musia zaregistrovať do e-shopu, a potom sa môžu nezávisle na sebe prihlasovať. Ako užívateľské meno bude slúžiť e-mailová adresa, ktorú ste uviedli, a heslo, ktoré vám zašleme. Toto heslo si zmeníte na svojom účte pri prvom prihlásení.
Čítať viac

Áno, môžete mať viac alternatívny dodacích adries. Pri zadávaní objednávky si potom stačí iba vybrať adresu zo zoznamu dodacích adries. Pre zmenu alebo vloženie ďalšie dodacie adresy nás kontaktujte e-mailom [email protected] alebo telefonicky +421 332 400160.
Čítať viac

Môžete použiť akýkoľvek moderný webový prehliadač, ktorý chcete. Odporúčame však nepoužívať staršie verzie, pretože niektoré funkcie a rozloženie nie je podporované.
Čítať viac

Ak ste neaktívny dlhšie ako 20 minút, budete automaticky odhlásení. Ak ste pridali produkty do nákupného košíka, sú uložené a uvidíte ich v košíku opäť po prihlásení.
Čítať viac

Produkty označené symbolom nákupného košíka je možné vložiť do košíka. Produkty, ktoré nemajú symbol nákupného košíka, nie je možné nakúpiť cez e-shop. V takom prípade kontaktuje pre objednanie svojich obchodných zástupcov alebo našu zákaznícku podporu.
Čítať viac

Niektoré produkty, napr. Svorky, poistky sú dodávané v balení alebo je možné ich zakúpiť v minimálnom množstve.
Čítať viac

Akonáhle sa prihlásite, uvidíte svoje aktuálne ceny vrátane všetkých zmluvných zliav. Ceny zobrazíte kliknutím na objednávacie číslo produktu. Prečítajte si viac o našich obchodných podmienkach tu.
Čítať viac

Po prihlásení do svojho účtu uvidíte aktuálne zásoby kliknutím na objednávacie číslo produktu. Keď vložíte produkt do nákupného košíka, môžete tiež vidieť predpokladaný termín dodania všetkého objednaného tovaru. Termín dodania vám bude zaslaný na základe potvrdenia dodávateľa.
Čítať viac

V nákupnom košíku môžete pracovať ako dlho potrebuje, pretože košík je lokálne uložený v prehliadači. Ak zavriete prehliadač, nákupný košík bude prázdny. Avšak nákupný košík si môžete uložiť ako šablónu objednávky (pozri nižšie).

Čítať viac

Áno. Pridajte požadované položky do nákupného košíka, a potom kliknite na tlačidlo "Uložiť ako šablónu objednávky". Zadajte názov šablóny a stlačte "Uložiť košík ako šablónu".
Čítať viac

Objednávky prijaté v pracovný deň prostredníctvom telefónu, e-mailu, e-shopu do 12:00 hodín a ak je tovar skladom, odosielame v rovnaký deň.
Čítať viac

Termíny dodania jednotlivých produktov je možné rozdeliť do rôznych termínov. Požadovaný termín dodania vyplňte do objednávky. Upozorňujeme, že nie je možné uviesť dva rôzne termíny dodania pre rovnaké produkty v košíku (napríklad 2 ks S3B v jednom termíne a 3 ks S3B v inom termíne).
Čítať viac

Objednávku odoslanú cez e-shop nemôžete sami zmeniť. S úpravami v objednávke sa prosím obráťte čo najskôr na našu zákaznícku podporu.
Čítať viac

Na svojom účte v histórii objednávok zistíte všetky odoslané objednávky. Tie môžete vyhľadať podľa časového obdobia. Potom kliknite na tlačidlo "Zobraziť detaily objednávky", zobrazí sa podrobnosti odoslaných objednávok.
Čítať viac

Za "dopravné a balné" štandardných zásielok do 50 kg účtujeme po SR 130, - Sk. V prípade, že je zásielka netypická (váha, rozmery, zásielky do zahraničia atď.), Kontaktujte prosím zákaznícku podporu.
Čítať viac

Nové heslo si môžete sami vytvoriť, ak sa prihlásite do svojho účtu k e-shopu, v časti "Môj účet" vyberiete "Zmeniť heslo".
Čítať viac

Zákaznícky servis

Kontaktujte nás:

phone +421 332 400 160

Poslať e-mail Poslať e-mail